اهلاًومرحباً بكم فى منتديات {ندا الروح}
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Welcome In Forum Nada Spirit( admin) amr hamed

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

احلى 10 رسايل تهديهم لى الموزه بتاعتك

كاتب الموضوعرسالة
عمرو الجامد
مدير الموقع
مدير الموقع
عمرو الجامد

المساهمات : 174

احلى 10 رسايل تهديهم لى الموزه بتاعتك Empty
مُساهمةموضوع: احلى 10 رسايل تهديهم لى الموزه بتاعتك   احلى 10 رسايل تهديهم لى الموزه بتاعتك Emptyالجمعة أكتوبر 03, 2008 5:33 am

1- هاتى ايدك في اديا حتى وانتى بعيده عليا كلمه بحبك تسمعيها من غير مقولها تحسى بيها ؟؟؟؟؟؟؟؟ انتى روحى الى بخاف عليها

2- اعز حبايبي ناسينى ياقلبي ومبيرنش ليه هو عشان حبيته بعمري يشغل قلبي عليه مبيسالش استكتر فيه يرن عليه ويطمنى عليه

3- محتاج انا وانتى نبقى في دنيا لوحدنا محتاج نسكن مدينه ملامحها حبنا محتاج في حضن عنيكى تضمينى انا

4- لو قولتلك مليون بحبك صدقينى لو قولتلك نفسى اضمك قربينى وخدينى في حضنك وبيوسينى

5- لو اقولك انتى ايه او احكى احكى عنك ايه الكلام بيروح ويجى مش لاقى كلمه واحده اقولها ليكى اقولك ايه

6- اليكى يا اعز انسانه في الوجود ياحب ينبض بداخلى بلاحدود احبك وسأظل احبك حتى اموت واتمنى دائما ان نظل دائما قلبا واحد ينبض نبضا واحد

7- انتا فين ياحبيبي خدنى نفسى اغمض عينى لحظه الاقيك في حضنى

8- انا عايز احكى لعنيك ازاي قلبي دايب فيك بفرح لما برن عليك وافرح لو بستنى بعنيك

9- بحبك وبحب كل كلمه بتقوليها وبعشق كل حاجه بعنيكى تشوفيها

10- غمضى عنيكى وخدينى حسسينى انى في الدنيادي عايش من هواكى اخد سنينى
https://nadalove.yoo7.com

احلى 10 رسايل تهديهم لى الموزه بتاعتك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» رسايل من اجمل الرسايل الرومانسية عمووور و بس
» شوية رسايل جاااامده جدا من عمور الجامد اوى
» و النجم الجميل محمد صيام صاحب احلى احساس و البوم جرح بجرح
» صفات البنات يا لهووووووى عليكو